Meal Potty Cart Middle
S3, E5: Tim and Heather are determined to finish an expensive dinner as they celebrate their anniversary. Jen and Greg try to potty train Lark before her first day of preschool and Tyler gets jealous of Clementine. Matt and Samantha go to a trapeze school.