Your Forma Mechanical Friends: Amicus Robots
S1, E1: Harold is the main suspect in a recent assault case. However, during Harold's interrogation, someone else attacks his flatmate, Darya. Echika brain dives into Darya's Your Forma, where she sees the attacker's face.