Meet Iron Man and His Awesome Friends Meet the IQ
S1, E1: Tony Stark unveils the Iron Quarters, showcasing its advanced tech and how it supports the team's missions; he introduces other members of the Iron Friends' team, Ironheart, Iron Hulk, Iron Pup and Vision.