Meet The Sozahdahs
S1, E1: Meeting the ten Muslim American sisters navigating love, family, and culture; Shakur hosts Eid holiday after nearly getting divorced; Hamida is keeping secrets; Jamila comes to terms with shocking news that she fears will divide her family.