Memories of Being With Carlo
S1, E2: Dahlia is inspired to develop a raincoat when she sees her father's coat soaked with rain; she persists through rounds of trial and error with the assistance of her fellow apprentice, Tobias; her finished work leads to unexpected outcomes.