Celebrity IOU Michael Buble's Shocking Surprise!
S1, E4: Singer Michael Bublé pays tribute to his grandfather by fulfilling his final wish: to provide his caretaker with a place to live. Michael calls on Drew and Jonathan Scott to help him renovate his grandfather's house before surprising her with it.