Michael
S3, E11: This edition celebrates the music of Michael Jackson. The rivalry between New Directions and the Warblers intensifies en route to the Regionals, Kurt and Rachel receive news regarding their admissions process at NYADA, and things continue to heat up between Sam and Mercedes.