The Village Mission: Kattiyal
S1, E2: When Gautham manages to find his way back with Shakthivel, Karunagam and Peter, he discovers that his car and family are nowhere to be found, and he also notices signs of kidnapping. This incident eventually leads the group to the dreaded Kattiyal.