Tim Rex in Space Mooncow / Nebulator / Space Bug
S1, E105: Tim, Tommy & Tia find a lost toy and vow to return it to its owner. Kai is super excited to ride the Nebulator, but Tim isn't so sure. Tim and Kai try to photograph the illusive SpaceBug.