Helstrom Mother's Little Helpers
S1, E1: Daimon Helstrom investigates a possessed young boy in Oregon. Ana Helstrom stages an auction in San Francisco to expose a criminal. Disturbing events at St. Teresa's cause concern as the siblings estranged Mother remains hospitalised.