My Fiancé Is Trying His Best to Woo Me and I Don't Know What to Do about It
S1, E4: Hadis deals with Marquess Beil and his men; for Jill, hearing the heartless words the marquess hurls at Hadis makes her worry that Hadis pushes himself too hard.