My Old Friend's New Friend
S4, E1: The new Dr Clock arrives with her spaced out personality and doesn't cease to call JD `Johnny'. However, JD is fine with it, because there is nothing that is going to bring down his last week of being a resident before he officially becomes a full fledged doctor.