Twist explores the power, diversity and expressive qualities of the human voice. Belgian singer Naima Joris sings of grief, very quietly, whilst a Finnish choir shouts across space. We also meet young counter-tenor Dennis Orellana and visit the Casa Verdi in Milan, a special home for retired opera singers.