New Protectors
S3, E12: The magic cookbook has moved on to a new set of protectors in Bay City. Kelly, Hannah and Darbie must help the new trio understand magic in order to keep a wedding from being cancelled. Ish and Leo are introduced as new protectors that have been friends in the past, but have since grown apart.