El Novicio Rebelde No Game, but Big Laughs
S1, E4: Tutaina challenges Lázaro after Salomón claims that his uncle played with El Tren Valencia. Lázaro bets the neighbourhood houses in a match against the Burgos team. María Marta receives presents from a secret admirer, Jiménez.