Nobody Recasts Like Monroe
S1, E2: Monroe's personal life heats up as he pursues the beautiful Kathleen, who pushes against the idea of being a replacement for Minna. Pat Brady's pet project has a devastating debut, forcing him to accept Monroe's help. Celia gets cozy in her role as producer, so Hackett takes it upon himself to give her an education.