Normale Namae / Komawari Sketch
S1, E4: Kakushi thinks about changing his penname to something that's not his own name. Later on, Kakushi takes Hime to the zoo so that she can do an art assignment, but he asks Ichiko to come along so Hime won't be suspected of cheating.