Not In The Bayou Anymore
S1, E1: Supermodel Brooks Nader moves in with her three outspoken sisters just as their parents arrive to celebrate her new fashion line; when questions swirl about Brooks' boyfriend, DWTS partner Gleb, family pride gives way to scandal.