Nothing Good for You Is Tasty
S1, E2: Yoko, Futaba, and Hayama learn more about each other as they continue to eat lunch together; they encounter a rival, a sibling, and cats; all the while,Yoko is deciding whether Hayama is kind-hearted or black-hearted.