Mentiras, la serie Nutty Night
S1, E6: The four women begin to connect for the first time as they compare memories of that night in El Patio. They all noticed a change in Emmanuel after that night. Then, a heated argument breaks out between Daniela and Yuri, revealing Daniela's secret.