Olly
S1, E18: On November 4, 2024, Olly inaugurated Amazon Music's City Sessions series in Italy with a performance at the Circolo Filologico in Milan. One of the most promising emerging artists in the Italian music scene. in this iconic, unique Liberty location, Olly performed songs from his latest album "Tutta Vita", produced by JVLI, as well as tracks from his now considered by his fans like classics.