On The Way Home
S1, E6: Kousei is in shock after he hears a recording of himself. Without giving a thought to Kousei's feelings, Kaori informs him that she's already chosen his piece out, Chopin's `Étude Op. 25, No. 5', and sent in his submission form for a competition.