One Night Stand-off
S4, E15: Ben and Riley decide to play “shot and score” – whoever makes out with a stranger first wins. Riley sets her sights on Ross, a tall, dark and handsome bar patron while Ben hits it off with another customer, Jessica. Meanwhile, Bonnie uses Riley's office for her realtor business, and Danny makes a big investment in the future.