One of Them
S2, E14: When Rousseau leads Sayid to a mysterious captive in the jungle, he becomes determined to find out if he is one of the "Others." Meanwhile, Sawyer discovers Hurley's potentially devastating breech of the survivors' trust and blackmails him into helping track an elusive island creature that won't leave Sawyer alone.