Betas One on One
S1, E4: In the aftermath of Trey and Lisa's hookup, Trey tries to get some clarity on their relationship, while Lisa tries to stand up to The Murch. Meanwhile, Mitchell worries that Murch is going to buy, and ruin, his beloved Indie wrestling league.