Parades & Pariahs
S1, E2: Hoping it might help the residents of BlueBell accept her, Zoe Hart agrees to join Mayor Lavon Hayes on his float during the Founder's Day parade, but accidentally crashing the float doesn't help Zoe win over Lemon and the other residents.