Craig Charles: UFO Conspiracies Phoenix Lights
S1, E6: In 1997, over the city of Phoenix, Arizona, a mass UFO sighting took place. Thousands of people witnessed a series of bright orange orbs moving in formation silently overhead. Craig and Sarah take on the extraordinary 'Phoenix Lights' case.