Picchar Ka Hero
S1, E6: Ramu Kaka reveals the only way to kill Chandaal: The Chaarshool. Rahul and the gang head off to the temple to retrieve it, only to have an unholy encounter. Hariman decides to keep filming. Meanwhile, Prarthana now sees an opportunity in the arms of Chandaal, much to the hatred of Mahua.