Cheers Pitch It Agin, Sam
S9, E24: Sam meets his former baseball nemesis, Dutch Kincaid, who invites him to pitch on Dutch Kincaid Day held at the Yankee stadium, where he is strong-armed by the promoter. Cheers gets a mascot.