Citadel: Honey Bunny Play
S1, E6: A restless Bunny confronts Honey. Honey meets with Shaan, revealing that she knows who the mole is. Bunny tracks down Baba again, to clear out all unfinished business. KD visits an old acquaintance's family. Honey gets Bunny and Nadia acquainted.