Preggers
S1, E4: Kurt joins the football team just to impress his father, Finn and Quinn's relationship get a shocking development, and Rachel thinks her star is fading when Tina is given a better part during rehearsals which causes her to leave. Elsewhere, Sue continues her schemes to dismantle the glee club.