Fellow Travelers Promise You Won't Write
S1, E5: Roy Cohn's obsession with David Schine leads to the televised Army-McCarthy hearings; Hawk tries to protect Senator Smith while hiding his secret life from Lucy; exposed to McCarthy's - and Hawk's - true natures, Tim makes a life-changing decision.