Dr. Mercy Pus, Sweat And Tears
S1, E3: Tiffany has a rare condition that has left her in so much pain, she's couch bound. Brad's face is covered in nodules from a condition that affects less than one in a million people. Lydia's life is majorly impacted by her excessive sweating.