Cidade Delas Dubai Rafaela Soares
S1, E1: Dubai, a global hub for investors, sets the stage for an inspiring success story. Rafaela Soares shares her journey as a real estate expert, showing how market insights, empowerment, and strategy turn challenges into opportunities and dreams into reality.