Recovery
S10, E2: The NCIS team investigates the cause of a mysterious death involving a NCIS armoury employee that was discovered four months after the Navy Yard bombings. Meanwhile, the team has to undergo mandatory psych evaluations, causing Gibbs to worry about Abby.