The Real Housewives of Dallas Remember the Alamo
S4, E15: Upon returning from their turbulent trip to Thailand, Brandi throws a party to celebrate the one-year anniversary of Bruin's adoption. Kary confronts LeeAnne after learning about the ugly things she said about her.