Alien Files Reopened Rendlesham Forest, Back from the Future
S1, E5: In 1980, a UFO detected on military radar, landed near crucial NATO bases. A group of military personnel claim to have seen a shiny metallic object with coloured lights and hieroglyphic inscriptions.