Betty la Fea, the Story Continues Reunions
S1, E1: Armando, along with his Ecomoda fellows and closest friends, say their last goodbyes to Roberto, his father. Despite having been separated for a long time, Betty decides to go to the funeral. Later, Betty and Armando meet at the airport to pick up.