Supernatural Rock Never Dies
S12, E7: Lucifer realizes that as rock star Vince Vincente, he can get his fans to do whatever he wants. Thrilled with this power, Lucifer arranges to play a secret VIP concert in order to kill all of them. In order to stop him, Sam, Dean and Castiel enter the underbelly of the music industry.