Our Cartoon President Rolling Back Obama
S1, E3: The Cartoon President sets out to reverse every last one of Cartoon President Barack Obama's accomplishments. A dapper Cartoon Jared Kushner and intense Cartoon Stephen Miller spark an unlikely friendship.