Cardcaptor Sakura: Clear Card, Pt. 1 Sakura's Heavy Rain Alert
S1, E3: Unusually heavy rainfall causes Sakura and Tomoyo to suspect a Clear Card of manipulating the weather; Sakura comes under attack during her first day in the cheerleading club.