Sakura's Trial
S1, E2: Kisaki Mio, a normal student in her second year, has been friends with Takahiro since he came abroad. There was a little misunderstanding, and now she's going to duel with Bertille, a second year knight. Takahiro couldn't stand back and watch--he's gonna be her begleiter. Mio doesn't even know how to hold a lance, but she realizes jousting is fun while Takahiro teaches her. All the women who wanted Takahiro to be their begleiter are surprised.