Overcompensating Scary Monsters and Nice Sprites
S1, E5: It is Halloween weekend and Benny is still on the outs with Carmen so he and Miles have been getting closer. Carmen and Hailee reconcile, Grace calls Peter out for treating her like an assistant, and tensions rise at the annual Chem Party.