Science Vs. Terrorism Science Vs. Bioterrorism
S1, E1: Nuclear bombs, chemical, and biological agents, their use and development are governed by international conventions. But these unconventional often invisible weapons feed our worst fears and could well mark the advent of a new era of global terrorism.