Scouting for Leia / A Mission with Maz
S1, E4: General Leia gives Moxie Freemaker the task of scouting old Rebel bases to see if they can be used for the Resistance. Moxie, Ka-Pao and Maz are taken to Ord Tellarom by Roger.