Seeds And All
S1, E2: As Moody's friendship with Pearl deepens, Elena's relationship with Mia grows increasingly strained. Unsettled by a faulty reference, Elena snoops into Mia's past while Lexie worries about her Yale admissions essay. Mia bonds with her immigrant co-worker Bebe Chow, who makes a confession with far-reaching consequences.