S2, E10: Kelly supports Silver as she struggles to cope with Jackie's declining health. Elsewhere, Navid asks Adrianna about her drug use, Harry and Debbie are surprised when Annie tells them she's inviting Jasper over for dinner, and Jen and Ryan go on a camping trip.