S4, E14: Naomi is determined to fix the relationship between her boss Rachel and her daughter Holly, which forces Holly and Naomi to work together. Meanwhile, Greg asks Silver to move to New York with him, while Navid finds out some shocking information about Greg's daughter. Elsewhere, Annie discovers Liam's girlfriend Vanessa might have been involved in his motorcycle accident.