S5, E11: Annie experiences an alternative reality about what it would've been like if she'd stayed in Kansas instead of coming to Beverly Hills. In it, she's engaged to her high school boyfriend, Dixon has become a hugely successful hip hop star who no longer talks to his family, Adrianna is a washed-up actress, Naomi is a real estate agent and Teddy is still in the closet.