Shadow Boy
S1, E2: An incident in the swimming pool leaves Adhiraj shaken. Supriya tries to help Vedant. A shocking encounter in the assembly hall brings back memories of Ninad. The Old Boys bring up the past. Adhiraj makes a connection with Vedant.